luni, 26 ianuarie 2015

Ten curat si ingrijit doar cu L'Occitane

Iarna majoritatea persoanelor se plang ca au probleme cu tenul. Bineinteles ca si eu fac parte din ele. Trebuie sa recunosc, ca inca din adolescenta ma confrunt cu probleme ale tenului. Din cauza gerului, a vantului puternic dar si a oscilatiilor de temperatura tenul meu arata uscat si deshidratat si mai ales, se simte.De curand o prietena mi-a recomandat sa incerc si produsele din gama L'Occitane.
 Mi-as dori sa incerc Spuma demachianta Angelica si lamaie ce confera pieli hidratare si vitalitate, cu ulei  esential de lamaie organica, cu proprietati astringente. Ar fi perfecta, cine nu si-ar dori o spuma revigoranta care curata tenul in profunzime si reduce excesul de sebum lasand-ul curat si matifiat.
Tot din gama L'Occitane as avea nevoie si de o crema reconfortanta Ultra Rich care se potriveste perfect tenului meu uscat,  cu o textura extrahranitoare  care are la baza unt de shea, care corespunde nevoilor tenului uscat oferind o piele supla si catifelanta si diminuand senzatia de strangere. De asemenea si aceasta este potrivita conditiilor aspre din timpul iernii.
Cu totii stim ca si buzele au nevoie de hidratare asa ca Balsamul de buze extrahranitor ar complecta perfect
cerintele  mele avand efect reparator si hidratant pentru buzele uscate si crapate.
Asa ca orice tip de ten ati avea, cu orice fel de probleme apelati cu incredere la gama de ingrijire a fetei  de la L'Occitane,. Aici problemele dumneavoastra isi vor gasi rezolvare garantat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu