vineri, 30 ianuarie 2015

Sieberz- centru de gradinarit cu livrare la domiciliu pentru gradini si terase

Stiu ca este cam devreme sa vorbim despre primavara, dar cu totii o asteptam. Chiar daca primele semne ale primaverii, ghioceii au inflorit deja iarna nu se prea da dusa, poate reveni oricand in forta. Chiar si asa gandul imi zboara la pomii infloriti, iarba verde si bineinteles la florile specifice primaverii. Astept cu nerabdare sa culeg roadele muncii mele din toamna, cand am hotarat sa-mi maresc colectia de flori si cu niste bulbi de zambile, lalele si narcise. Aveam deja cateva astfel de flori dar nu suficiente cat mi-as fi dorit. Asa am descoperit Sieberz  unde se gasesc plantele cele mai frumoase pentru gradini si terase. Eu am aflat de existenta Sieberz  prin catalogul magazinului, insa ofertele din catalog se gasesc in totlitate si in pagina de web: Sieberz. ro.
Dar sa revenim, rasfoind paginile catalogului mi-am dat seama ca am gasit exact ce cautam. Aici gasim de la plante ornamentale, la pomi fructiferi, vita de vie, seminte de toate felurile si diferite unelte si materiale de gradinarit.
 Nu am stat prea mult pe ganduri si am ales niste bulbi de zambile, flori de primavara in culori variate care raspandesc un parfum minunat. Zambilele sunt preferatele mele.
Tot de aici am ales si o gama variata de bulbi de lalele. Lalelele papgal in culori mixte infloresc in martie- aprilie si se fac remarcate prin petalele cu margini dantelate.
Nici lalelele pitoresti Rembrandt nu sunt mai prejos, sunt foarte colorate, un mix din culorile curcubeului.
Nu am putut rezista insa nici in fata unor narcise Pink Paradise mai ales din cauza contrastului de culoare oferit de petalele albe cu mijlocul roz.
Si uite asa am umplut gradina, candva aproape pustie pe parcursul primaverii. Astept cu nerabdare sa-mi rasara florile si stau sa ma bucur de frumusetea lor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu