sâmbătă, 17 ianuarie 2015

Standard Shoes: varietate,calitate si preturi exceptionale


Ati auzit de magazinul Standard Shoes? Nici eu nu stiam se existenta lui pana cand sezonul rece se facea simtit din ce in ce mai mult. Temperaturile incepuse sa scada si precipitatiile isi faceau aparitia din ce in ce mai des. Asa ca trebuia neaparat sa-mi cumpar incaltamintea potrivita. Prietena mea mi-a recomandat standard shoes. 

Dar, sa va spun mai multe despre acest magazin: pe langa faptul, ca este un magazin online care ne ofera confortul de a face cumparaturi de acasa,aici gasim incaltaminte de calitate, la moda, pentru toate gusturile si pentru orice ocazie si orice sezon. In trei cuvinte as spune ca se remarca prin unicitate, calitate si promptitudine. De aceea, este magazinul perfect,fie ca va ganditi sa achizitionati pantofi de ocazie,fie ca va doriti pantofi cu care sa mergeti zi de zi sau vreti o pereche de pantofi sport. 

Colectiile magazinului de: ghete, cizme, balerini, sandale, pantofi, botine sneakers,sunt destinate sa te reprezinte cu fiecare ocazie cand sunt purtati. Unde mai puneti ca preturile sunt avantajoase.Convingator, nu?
Asa am zis si eu cand "am trecut pentru prima data pragul' magazinului cand am si cumparat o pereche de ghete care sa-mi protejeze picioarele de frig si umezeala din timpul iernii. Sunt extrem de calduroase pentru ca sunt captusite, iar talpa lor nu permite alunecarea.
Tot de aici am achizitionat si o pereche de cizme cu toc de 11 cm confectionate din piele ecologica,vatuite pe interior. Sunt foarte frumoase datorita si imprimeului din partea de sus si surprinzator sunt si foarte comode.




Sunt foarte multumita de achizitie si abia astept sa dau iama in magazin pentru cumparaturile pentru sezonul cald.Deja am tras putin cu ochiul si am remarcat niste pantofi sport din noua colectie foarte frumosi.
Asa ca: spor la cumparaturi!

11 comentarii: