duminică, 25 ianuarie 2015

Placinta cu branza dulce si stafide pentru o Duminica ploioasa

Astazi am ales ca desert traditionala placinta cu branza.Este un desert care se face usor si repede astfel incat nu pierdem foarte mult timp in bucatarie si de asemenea costurile sunt foarte mici.
Dat fiind faptul ca locuiesc la tara majoritatea ingredientelor se gasesc in gospodarie din belsug. Avem nevoie de: 
- 1 pachet foi de placinta, asta daca nu vrem sa prepara aluat de casa,
- 800 gr branza dulce,
-5 oua,
- zahar dupa gust,
- 2 pliculete de zahar vanilat,
-stafide,
- esente,
- ulei pentru uns foile.
Acestea fiind spuse urmeaza cativa pasi si placinta e gata. Nu ne ramane decat sa amestecam branza cu ouale, zaharul, stafidele si zaharul vanilat. Se amesteca pana se omogenizeaza si se topeste zaharul si la sfarsit se adauga esenta.
Se unge o tava, eu o folosesc pe cea de la cuptorul electric, dupa care eu procedez asa: iau cate doua foi pe care le asez una peste cealalta si le ung cu ulei, dupa care adaugam din compozitia de branza astfel incat sa intindem pe toata suprafata foii, dupa care se ruleaza usor. Eu fac sase astfel de rulouri pentru ca atat imi incape in tava.Apoi tava se pune la cuptor dar nu inainte de a unge cu ou placinta, pana cand se rumeneste frumos.
Nimic mai simplu nu? Dar stim cu totii placinta e delicioasa. Pofta buna va doresc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu