marți, 31 martie 2015

In asteptarea Pastelui cu Vegeta ca ajutor de nadejde



Stim cu totii ca mai sunt cateva zile pana la Paste.  De fiecare data cand se apropie aceste sarbatori  nu pot sa nu-mi aduc aminte de forfota din bucatarie cand mama pregatea masa de Paste cu bucate traditionale. Pe langa pasca, oua rosii si cozonac, mielul era nelipsit. Inca de atunci mama avea un ajutor de nadejde in bucatarie. Secretul ei in a obtine bucate dintre cele mai gustoase era intr-un plic de Vegeta si uite asa rezultatul final era o masa reusita alaturi de familie. Acum cand anii au trecut si eu la randul meu am sarcina de a pregati acasa la mine pentru familia mea masa de Paste. Printre preparatele noastre favorite, acum ca si in copilarie, se numara friptura de miel, ciorba de miel si drobul.Trebuie sa recunosc ca  "am furat "  din secretul mamei mele si niciodata nu ma apuc sa gatesc fara a avea la indemana Vegeta. Intotdeauna Vegeta imi ofera siguranta unor rezultate sigure in ale gustului printr-o combinatie de legume si condimente care nu ar trebui sa lipseasca din bucataria oricarei gospodine.

 Asa cum va spuneam Vegeta este de mult timp un aliat de nadejde al gospodinelor mai exact sunt 50 de ani de la prima formula si cu timpul a devenit din ce in ce mai popular prin diferite sortimente.



De curand am aflat de o noua provocare lansata de Vegeta care cauta un blogger oficial dispus sa gazduiasca pe blogul sau bannere cu castigatorii concursului organizat de Vegeta pe Facebook , va scrie doua articole in care sa prezinte experienta ca blogger Vegeta si care va coordona  o campanie de suflet in care alaturi de voluntari va fi gatita o masa delicioasa pentru copiii dintr-un centru de plasament.


Daca va intrebati de ce mi-as dori sa fiu blogger oficial Vegeta trebuie sa recunosc ca ar fi o onoare in primul rand sa reprezint un brand atat de cunoscut cu care am crescut si care este alaturi de mine si in prezent. Ca sa nu mai spun ca acest lucru ar aduce beneficii blogului meu si anume noi cititori si in plus as avea ocazia sa pot sa ajut, chiar daca intr-o mica masura, niste copii nevoiasi.
Ce sa mai... imi doresc sa devin blogger oficial Vegeta si mi-ar face o deosebita placere ca, fie si numai pentru o luna, blogul meu sa fie mentionat alaturi de un asa renumit brand in industria alimentara.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu