sâmbătă, 14 februarie 2015

Premiile Standard Shoes sunt de o calitate necontestata



Am aflat intamplator de noua provocare lansata de Standard Shoes destinata bloggerilor care au sansa sa primeasca absolut gatuit un produs la alegere de pe site-ul lor. Eu am cunoscut acest magazin tot din dorinta de a achizitiona incaltaminte de calitate pentru iarna. Va amintiti ca v-am povestit atunci despre o pereche de ghete si una de cizme pe care le-am achizitionat de aici si cat de multumita sunt de calitatea lor. Inca o data mi-au confirmat cei de la Standard Shoes ceva ce stiam deja: sunt foarte seriosi, rapizi iar despre calitate cred ca nu mai este nevoie sa va spun ca produsele sunt de cea mai buna calitate. Am vorbit intr-un articol despre magazin, ceia ce nu a fost deloc greu avand in vedere ca am putut vorbi din propria experienta, exprimandu-mi aprecierea si respectul si la numai cateva zile m-am bucurat enorm la primirea unui email care ma indemna sa aleg o pereche de incaltari, oricare, din magazinul lor. Trebuie sa recunosc ca alegerea nu a fost deloc grea, din multitudinea de produse e imposibil sa nu gasesti ceva pentru toate gusturile. Eu am ales, daca tot vine primavara o pereche de Sneakers  Dilemma Gri care sunt exact pe gustul meu. In scurt timp i-am si primit acasa si sunt foarte multumita de alegere facuta, imi vin perfect si sunt foarte frumosi.

Sunt din piele ecologica si au o platforma interioara de 11 cm, eu am ales culoarea gri dar sunt disponibili si in alte doua nuante: negru si alb.Am uitat sa va spun ca in colet am fost surprinsa sa gasesc si un alt cadou: un incaltator de pantofi.
Multumesc Standard Shoes atat  pentru premiu cat si pentru produsele de calitate disponibile in magazin la preturi mai mult decat accesibile!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu