duminică, 26 iunie 2016

Gradinaritul pasiunea mea

Locuiesc la tara si pe langa casa avem destul spatiu care trebuie valorificat. Ma pasioneaza florile, animalele si imi place sa ingrijesc gradina. Este frumos daca faci asta din pasiune. Chiar daca cateodata te simti obosit, aerul curat, mirosul florilor si al ierbii , culorile florilor, fosnetul frunzelor sunt tot atatea motive sa lasi deoparte oboseala si sa mergi mai departe. Gradinaritul necesita rabdare, grija,pretuire si iubire fata de flori, de plante,si asa cum ai grija de ele si florile iti rasplatesc munca si atentia fata de ele prin covorul multicolor pe care ti-l ofera drept priveliste , drept terapie impotriva oboselii. Prietenia florilor iti ramane intiparita in suflet ca un vis frumos, care doresti sa nu se termine.Pe langa flori, in gradina cultivam legume proaspete si sanatoase pentru intreaga familie. De asemenea pomii fructiferi si vita de vie complecteaza cu succes structura gradinii oferind nu doar spatii umbrite, ci si fructe delicioase.

Ca sa faci fata, sa ai spor si sa obtii rezultatele asteptate ai nevoie si de unelte bune, pe care sa te poti baza oricand si care sa-ti usureze munca in gradina. Uneltele manuale sunt traditionale dar si foarte eficiente pentru spatii mai mici, cum ar fi gradina, pentru lucrari de finete. Ar fi indicat sa alegem unelte de calitate, cu care sa-ti fie drag sa colaborezi, si care sa-ti fie alaturi ani buni, daca sunt pastrate cu grija. De asemenea , cand achizitionam unelte, trebuie sa fim atenti sa cautam unele pe masura noastra, de exemplu pentru o statura mai mica si firava ca a mea, imi va fi mai usor sa manevrez o lopata mai scurta si mai usoara. Recomand uneltele cu manere ergonomice, care sunt proiectate in functie de forma mainii si au suprafete antialunecare, precum si variante care permit depozitarea usoara, eventual care se pliaza pentru cele voluminoase, am manere telescopice, se pot agata in cuie in magazii, garaje. La capitol unelte sotul meu face aprovizionarea cu tot ceea ce e nevoie pentro o curte la tara.





Sper ca v-am co
nvins, chiar daca nu aveti spatiu suficient si o curte micuta poate deveni un colt de rai, daca o amenajezi si ingrijesti cu pricepere.
Spor la gradinarit!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu