luni, 25 mai 2015

Review - Gloves in a Bottle



Ma inumar printre norocosii care au avut prilejul sa testeze acest produs revolutionar, pentru piele care ofera o ingrijire si o protectie  cum nu s-a mai intalnit. Lotiunea Gloves in a Bottle este o lotiune unica de protectie a pielii uscate, care se absoarbe rapid in piele si care patrunde in straturile de suprafata ale pielii creand un strat de protectie si mentinand hidratarea si uleiurile naturale din acestea.
Lotiunea pentru maini, fata, piciore si corp este recomandata de doctori dermatologi si generalisti  pacientilor care sufera de diferite afectiuni ale pielii cum ar fi piele uscata si crapata, eczeme, psoriazis, dermatite, alergii. 

Asa ca am considerat ca cel mai potrivit ar fi ca sotul meu sa beneficieze de numeroasele beneficii ale acestei lotiuni intrucat se confrunta cu problema mainilor uscate si crapate. In general pielea uscata nu este o afectiune grava, dar poate provoca disconfort mai ales cand este afectata pielea mainilor iar daca intervin si crapaturile problema devine tot mai serioasa. Asa ca zis si facut. Sotul meu, care deja nu mai spera sa existe vreun produs care sa-i vina in ajutor, a inceput sa foloseasca lotiunea si rezultatele au fost inbucuratoare inca de la primele utilizari. Incet, incet mainile nu au mai avut acel aspect scorojit si crapaturile au inceput sa dispara, ceea ce l-a incurajat pe sotul meu sa foloseasca lotiunea cu regularitate.


Foarte important este ca odata aplicata lotiunea nu se ia la spalat ceea ce-i ofera un mare plus. De asemenea nu este toxica si nu contine parfum sau grasime. Nu m-am putut abtine si mi-am aplicat si eu lotiunea si am fost surprinsa sa vad cat de repede se absoarbe in piele fara sa creeze acel efect de " grasime "


 Cam astea ar fi de spus despre aceasta lotiune  pe care am fost foarte bucurosi sa o testam, dar daca doriti sa aflati mai multe informatii despre Gloves in a Bottle si efectele ei , sau daca doriti sa achizitionati o astfel de lotiune accesati: http://glovesinabottle.ro/.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu