vineri, 14 octombrie 2016

Briose pufoase cu fulgi de ciocolata




Zilele astea toamna si-a facut simtita prezenta din plin. Zilele ploioase ne-au tinut in casa asa ca am profitat si am petrecut mai mult timp alaturi de baietelul meu care perioada aceasta are nevoie de un plus de atentie din partea mea( a intrat in grupa 0 la scoala). Bineinteles ca ne-am si rasfatat cu un desert  delicios, pregatit in casa, pe care vi-l recomand cu incredere.
Daca sunteti in cautarea unui desert delicios, sanatos si usor de facut atunci niste briose cu fulgi de ciocolata ar fi pe placul intregii familii.



 Pentru acesta reteta aveti nevoie de:
- 240 gr faina.
- 4 oua mici,
- 150 gr fulgi de ciocolata,
- 150 gr zahar,
- 100 gr unt moale,
- 80 ml lapte,
- 1 esenta de vanilie, sau zahar vanilat,
- 1 plic de praf de copt,
- un praf de sare.
Mai intai ne vom ocupa de unt pe care il vom pune in bolul unui mixer alaturi de zahar si mixam pentru cam 5 minute. In continuare vom adauga ouale, unul cate unul, apoi esenta si mixam pentru inca 2-3 minute. Dupa ce am omogenizar aceste ingrediente, continuam cu faina pe care o adaugam putin cate putin, cam jumatate din cantitate, dupa care laptele, sarea, praful de copt si restul de faina.
La final adaugam fulgii de ciocolata si ii incorporam usor, si aluatul de briose este gata.
Acum nu ne ramane decat sa formam briosele folosindu-ne de o tava pentru briose tapetata cu hartiute de unica folosinta. Pentru a umple fiecare hartiuta ne vom ajuta de doua linguri, in acest stadiu putem verifica consistenta aluatului si la nevoie putem adauga putin lapte sau putina faina.


La final, decoram fiecare briosa cu cativa fulgi de ciocolata si dam tava la cuptorul preincalzit pentru aprox 20 min la 170 grade.

Briosele s-au copt, le lasam sa se raceasca si le putem servi!
 Pofta buna!





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu